Regulamin Drużyn

Moderator: Mistrz Gry

Regulamin Drużyn

Postprzez Zeref » 22 sie 2017, o 20:13

Na Shinobi no Mono, podobnie jak w serii Naruto, genini łączeni są w drużyny, którym przewodzą starsi rangą, bardziej doświadczeni ninja. Posiadanie drużyny nie jest obowiązkowe, a założenie jej wymaga chęci kilku osób i złożenia podania w TYM temacie. Jak każde działanie fabularne ma to swoje plusy i minusy, dlatego decyzję o stworzeniu takiej grupy należy podjąć kierując się rozwagą i biorąc pod uwagę związane z nią konsekwencje. Po zaakceptowaniu grupy, jest ona oficjalnie dopuszczona przez wioskę, a jej rozwiązanie, czy zmiana członków musi być poparta odpowiednimi, merytorycznymi argumentami, mającymi odzwierciedlenie w uniwersum, na którym opiera forum.




Obrazek
Drużyna cztero-osobowa: Sensei i trzech geninów


Grupa ta powstaje na zlecenie Kage, bądź rady. Nauczyciel – Shinobi z tej samej wioski o randze minimum Tokubetsu Jounin, dostaje pod opiekę trójkę geninów* i pomaga im stawiać pierwsze kroki w świecie ninja, a sam dostając okazję do poprawienia swoich umiejętności przywódczych. Owej koneksji nie da się rozwiązać z kaprysu gracza. Co prawda nie zawsze musi trzymać się z grupą, ale robiąc to, zdobywa więcej doświadczenia dzięki pracy zespołowej i przykładu z lepiej wyszkolonej jednostki. Senseiem może zostać zarówno gracz, jak i NPC. Drużynę można prowadzić aż do końca gry, jednak rola nauczyciela kończy się po zdobyciu przez wszystkich rangi Tokubetsu Jounina.

*dopuszcza się drużynę trzy osobową: dwóch geninów + Sensei i ewentualne późniejsze dobranie trzeciego

W przypadku NPC, zgłaszając skład drużyny na miejscu przeznaczonym dla nauczyciela należy podać nick gracza, który jest chętny go poprowadzić, wraz z linkiem do karty postaci NPC.
Kp można stworzyć samodzielnie, dodając ją w TYM temacie i czeka na zaakceptowanie przez któregoś z Mistrzów Gry. Taki NPC nie może należeć do klanów premium, pół-premium, posiadać zakazanych technik i atutów wrodzonych, które znacząco wpływałyby na działanie drużyny. Jego rozwój nie może przekraczać poziomu TJta. Przysługuje mu 50 PD i 200 PN do dowolnego rozdania na atuty, atrybuty i dziedziny.


  • NPC Senseia służy WYŁĄCZNIE celom fabularnym i rozwojowi drużyny geninów, nie stanowi multikonta gracza i samodzielnego bohatera.
  • Wynagrodzenie za wszelkie ruchy taką postacią otrzymuje prowadzący ją gracz. Punkty PN dodaje do tematu własnej postaci w rubryce „od administracji” bez premii nauczycielskiej, natomiast Punkty Doświadczenia zamieniane są na Punkty Zasług w ilości takiej samej, jaką otrzymuje prowadzący misje.
  • Graczowi przysługuje również nagroda pieniężna za każdą wykonaną misję, ale bez premii jaką otrzymałby PC.

Bonusy:

    Wspólne misje: drużynie wykonującej misje w komplecie przysługuje premia do wynagrodzenia. Misję rangi D-C może prowadzić sensei, jednocześnie biorąc udział w prowadzonej misji. Za takie coś dostaje wynagrodzenie normalnie gracza, jakby ktoś inny prowadził misję.

    Dla Sensei:
  • +1PD,
  • +5PN
  • +200ryo
  • *dotyczy rangi B włącznie

    Dla uczniów:
  • +1PD
  • +5PN
  • *dotyczy do rangi B włącznie z udziałem Sensei (od A wzwyż, gdy wszyscy byli genini osiągnęli rangę Tokubetsu Jounin, nie potrzebują już opieki Sensei)


    Treningi pod okiem Sensei: czyli nauka jutsu przez Shinobi, który najlepiej powinien znać swoich podopiecznych. Pozwala to zaoszczędzić wysiłek i czas na trening, a także Punkty Nauki.

    Dla Sensei:
  • Za każde przekazane jutsu, nauczyciel otrzymuje 2PN (Od Adminidtrscji)
  • Nauka jednej techniki kliku osób na raz mnoży wynagrodzenie przez ich ilość
  • *dotyczy to jutsu do rangi B włącznie

    Dla Uczniów:
  • W zależności od rangi jutsu, członkowie drużyny otrzymują Punkty Nauki.
  • ’zaoszczędzone’ punkty tą metodą to (wpisywane w temacie PN, jako otrzymane od Administracji):
    D-1
    C-2
    B-3


    Sparingi drużynowe: najprościej mówiąc walki, odbywające się pomiędzy członkami drużyny.

    Z udziałem sędziego, niezależnie od wyniku starcia:
  • +1PD
  • +5PN
  • *dotyczy to również Sensei, walczącego z minimum dwójką podopiecznych

    Luźne pojedynki opisowe bez udziału sędziego. O ich wyniku decydują uczestnicy, a ilość wynagrodzenia od jakości i ilości postów. Walki należy zgłaszać TUTAJ:
  • PD: 1-3
  • PN: 5-15
  • *dotyczy to walk Sensei i minimum dwóch podopiecznych




Obrazek
Drużyna dwu osobowa: Mistrz i uczeń


To coś więcej niż zwykły, wioskowy rozkaz. Rzadko kiedy zdążą się, by dochodziło do takiego połączenia przez udział osób trzecich. Mistrz sam wybiera swojego pupila, uznając że jest odpowiednim kandydatem do przekazania mu swojej wiedzy. Sensei – w tym przypadku musi być uważany za jedną z najbardziej doświadczonych osób w osadzie ( Kage, Sennin, S-Rank ), bierze pod swojej skrzydła osobę nie przekraczającą rangi Chuunina. Taki związek oparty jest na obustronnej sympatii i chęci spędzania ze sobą czasu, a nie obowiązku. Więzy rodzinne, wydarzenia z przeszłości, dłuższa znajomość, a nie przypadkowe, jednorazowe spotkanie w parku, są tym, co może związać ową dwójkę.

*ta opcja zarezerwowana jest również dla Nukeninów, jednak w tym przypadku warunkiem jest różnica dwóch poziomów pomiędzy uczniem, a mistrzem
Bonusy:

    Wspólne misje: misje wykonywane przez taką parę jest premiowane następująco
  • +1PD
  • +5PN
  • *dotyczy to misji nie mniejszych niż najwyższa dostępna ranga dla ucznia (genin misja C itd.)
  • Dzięki realnej sile, którą posiada Sensei, pozwala się podjąć zadania o rangę wyższą, niż pozwala to ranga ucznia (genin misja B itd.)
  • W przypadku nukeninów, liczy się niższy poziom postaci owej dwójki

    Rozwój i nauka: dzięki ogromnemu doświadczeniu i wiedzy, Sensei może przekazać znacznie więcej niż uczeń mógłby osiągnąć samodzielnie
  • Premia za naukę jutsu dla obojga (wpisywane w dziale PN, jako otrzymane od Administracji):
    D-1
    C-2
    B-3
    A-4
    S-5
  • Możliwe jest również wybranie jednego ninpou, które uczeń może rozwinąć ponad swój poziom/rangę. Musi być to dziedzina w której nauczyciel osiągnął rangę S, oraz poziom wiedzy 3

    Sparingi drużynowe: najprościej mówiąc walki, odbywające się pomiędzy nauczycielem, uczniem

    Z udziałem sędziego, niezależnie od wyniku starcia:
  • +1PD
  • +5PN

    Luźne pojedynki opisowe bez udziału sędziego. O ich wyniku decydują uczestnicy, a ilość wynagrodzenia od jakości i ilości postów. Walki należy zgłaszać TUTAJ:
  • PD: 1-3
  • PN: 5-15
Senju Shiro.
Kontakt przez PW (bez wysyłania nagich zdjęć kappa )
Administrator
 
Posty: 111
Dołączył(a): 16 sie 2017, o 07:29
Ranga: Uczeń

Powrót do Nowy Podręcznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników