[B] Mumei

Moderatorzy: Mistrz Gry, Mistrz Fabularny

[B] Mumei

Postprzez Nara Rin » 11 sty 2019, o 20:02

W Iwa Gakure no Satou panowała piękna wiosna co można było rozpoznać po, nie licznych bo nie licznych, drzewach, których gałęzie były pokryte już zielonymi liśćmi, a niektóre gatunki nawet już kwitły. W taki dzień pewien młody jounin, Shinzou Mumei, znajdywał się w swoim mieszkaniu i odpoczywał. Akurat to była czynność, którą mógł w ostatnim czasie robić na okrągło, gdyż od dłuższego czasu nie dostał żadnej misji. Czy wioska zapomniała o jego istnieniu? Dali mu w zamian za zasługi taki długi odpoczynek? Nie ma misji dla kogoś o jego randze i umiejętnościach? A może wioska ma za dużo jouninów, a za mało misji dla nich? Prawdopodobnie odpowiedzi na te pytania prawdopodobnie pozostaną nieznane jednak za chwilę jego wakacje zostaną zakończone gdyż usłyszał pukanie do drzwi.
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Shinzō Mumei » 11 sty 2019, o 20:18

Siedziałem, jak ostatnio dość często mi się to zdarzało, w swoim mieszkaniu. Relax te sprawy, nie mogłem się doczekać aż dostanę coś ciekawego do zrobienia, fakt ostatnimi czasy ciężko harowałem na swoją rangę, ale kto powiedział że mam spocząć na laurach. Teraz chciałbym stać się sławny w świecie, mam kilka marzeń które będę chciał zrealizować, choć nie wiem czy się uda będę próbował z całych sił jeżeli tylko nadarzy się okazja. Dobrze że jestem dość młody i mam masę czasu aby nim się zająć, jest tyle rzeczy które mnie ciekawią i interesują, tyle rzeczy o których jeszcze nie mam pojęcia, inne wioski których nie poznałem i nie zobaczyłem, inne klany z którymi się nie zapoznałem czy czegoś o nich nie dowiedziałem, takie tam. Tak to jest jak człowiek jest na urlopie za długo, w pewnym momencie myśli się już o przeróżnych gupotach. Mimo iż to był mój pierwszy długi urlop to mogłem się dowiedzieć jak to jest jak za długo nic nie robi. Chociaż czy zabijanie ludzi to powinno być coś do czego powianiem chcieć wracać? Nie wiem, nie mnie osądzać, ja nigdy tak naprawdę dość normalny to nie byłem, to chyba przez moje pochodzenie.
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 688
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Nara Rin » 13 sty 2019, o 01:21

Po otwarciu drzwi ujrzałeś kuriera, którym, a raczej którą była tym razem kunoichi w twoim wieku, nie nosiła na sobie nawet kamizelki, którą dostaje się w momencie zdania na chuunina więc mogłeś sądzić, że była jeszcze geninką. Biała, krótkie czarne włosy i brązowe oczy, ubrana była w różowe kimono, a zachowywała się dość nerwowo - Nnowa misja dla jounina Shinzou Mumeia! - prawie że wykrzyczała i nie czekając nawet na twoje potwierdzenie rzuciła ci lista i ulotniła się w zawrotnym tempie. List nawet nie wylądował w twoich rękach tylko spadł na podłogę. Gdy go otworzyłeś twoim oczom ukazała się wiadomość
Shinzou Mumei,
jesteś pilnie wzywany do budynku rady wioski z racji przyznania ci misji rangi B. Szczegóły poznasz na miejscu.
Podpisano:
Rada wioski
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Shinzō Mumei » 13 sty 2019, o 16:16

Podskoczyłem aż z wrażenia jak ktoś nagle wpadł mi do domu i coś krzyknął rzucając list, za nim się podniosłem i obejrzałem już dziewczyny nie było.
- Kurdę, następnym razem muszę zamknąć drzwi.- po czym podniosłem list i przeczytałem go, gdy tylko skończyłem wiedziałem już że to kolejna misja. Nie czekałem na nic długo, szybko zebrałem swoje rzeczy, ubrałem się i udałem we wskazane miejsce. Tylko jak znalazłem się w budynku rady wioski od razu zacząłem szukać miejsca w którym dowiem się szczegółów misji, jak dobrze pamiętałem to był jeden z pokoi radnych, gdy tylko odkryłem który to pokój zapukałem. Złapałem za klamkę wszedłem do środka przywitałem się pokazałem list by oznajmić iż jestem właśnie w tej sprawie, no i czekałem teraz już tylko na to co mam do wykonania.
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 688
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Nara Rin » 15 sty 2019, o 02:41

Po "otrzymaniu" listu i zapoznaniu się z jego treścią od razu się wyszykowałeś i wyruszyłeś do miejsca wskazanego w wiadomości. Gdy wszedłeś do środka zauważyłeś dość sporą liczbę ludzi, część z nich była oczywiście radnymi, obecni byli zarówno trzej główni jak i kilku pobocznych , a pozostali prawdopodobnie twoimi klientami. Oprócz nich zobaczyłeś jeszcze niepozorną metalową skrzynkę.
- Ah, Shinzou-san czekaliśmy na ciebie - odezwała się kobieta, była to jedna z wielu urzędniczek, które pracowały w tym budynku
- Przepraszam, nie chce podważać waszego wyboru Hiou-sama, Ueada-sama, Tsuchigumo-sama, ale jak sami wiecie prototyp wymaga szczególnej ochrony - powiedział mężczyzna, którego widziałeś po raz pierwszy w wiosce, a także jedyna osoba, oprócz radnych, która siedziała na krześle
- Proszę się nie martwić Koichi-san, Mumei jest jouninem, ktoś na takim szczeblu poradzi sobie z pańską misją rangi B, nawet gdyby nagle zmieniła się jej ranga. Pański reaktor jest bezpieczny - odparł Isamu spokojnym głosem
- Oby! Sam pan wie czym może się skończyć jego wpadnięcie w niepowołane ręce albo, oh Kami, jego zniszczenie! - odwarknął Koichi
- Spokojna pańska głowa, jestem pewien, że nasz jounin sobie poradzi - powiedział kei po czym zwrócił się do ciebie - Mumei słuchaj, zostaje ci przyznana misja rangi B, a przynajmniej w tym momencie jest to ranga B, w każdej chwili jej ranga może wzrosnąć do rangi A lub nawet S! Ten tu jegomość to Koichi Utsuho, najlepszy na tej planecie naukowiec zajmujący się energetyką chakry, a to cudeńko znajdujące się w tej niepozornej skrzynce to najnowszy prototyp reaktora chakry, który może sprawić, że za jakiś czas energia elektryczna będzie darmowa. Twoim zadaniem będzie eskorta reaktora do placówki w kusagakure. Masz go ochronić przed kradzieżą lub co gorsza jego zniszczenia, jeśli zawalisz to albo, ktoś urośnie w siłę i będzie problemem albo powstanie krater wielkości naszego kraju. Żadnej presji -
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Shinzō Mumei » 15 sty 2019, o 18:51

Dokładnie wysłuchałem co mając wszyscy do powiedzenia, z tego co słyszałem wiedziałem że sprawa nie jest taka prosta, nieco się zdziwiłem, przeczuwałem że to będzie trudna sprawa.
- Żadnej presji, tylko takie misje uwielbiam wykonywać.- można było wyczuć nutkę sarkazmu, uśmiechu na mych ustach niestety nie bardzo gdyż zasłaniała go maska.
- Zakładam że jest ktoś kto chce pozyskać także ten reaktor? Czy do tak poważnego sprzętu nie powinniśmy wysłać cały oddział ludzi? Nie żebym nie dał rady, ale tak sobie myślę że to taka poważna sprawa, to chyba nam zależy na maksymalnym zabezpieczeniu owego sprzętu, taka luźna sugestia.- tak sobie myślałem że skoro to ma być tak przełomowa rzecz, to przecież powinno być zapewnione maksymalne jej ochronienie. Przecież mogą zobaczyć nas na spokojnie jak będziemy przemierzać drogi z tym reaktorem przez lasy, chyba że udamy jakiś kupców albo coś w tym stylu... do tego przecież nie ma pewności że już nie jest śledzony.
- Ciężka sprawa, łatwo to zniszczyć? Będzie jakoś porządnie ochronione, idziemy tak oficjalnie żeby wszyscy widzieli go, przez co będziemy łatwym kąskiem, czy już ktoś wie że istnieje ten reaktor? - zastanawiałem się nad różnymi opcjami, gdy już tylko wszystko było wiadomo to tylko dałem znak że jestem gotów do trasy.
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 688
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Nara Rin » 15 sty 2019, o 20:35

- O transporcie reaktora nie wie nikt, a przynajmniej nikt wiedzieć nie powinien, oficjalnie eskortujesz jedynie koichiego-sana wraz z jego podwładnymi, a sam reaktor nigdy nie istniał, więc prawdopodobnie możesz się spodziewać ataku bandytów, ewentualnie spotkasz jakiś przypadkowych zbiegłych shinobich. Danie ci kogoś do pomocy wzbudziłoby niepotrzebne zainteresowanie. - odparł niski radny
- To może ja odpowiem. Siłą fizyczną? Niezbyt jego sarkofag jest bardzo wytrzymały. Problemem są fluktuacje chakry. W momencie gdy znajdzie się w polu chakry o wyższej jej gęstości niż jego norma zacznie się reakcja łańcuchowa, której wynikiem będzie bardzo nagłe uwolnienie całej zgromadzonej energii. - odparł Koichi, jednak gdy zobaczył miny nienaukowej części pomieszczenia westchnął i zaczął mówić dalej - Znaczy to, że jeśli jakaś technika uderzy w reaktor zacznie on swoją prace, co zakończy się wybuchem, z tym że opakowanie w którym się znajduje powinno wytrzymać kilka jutsu nim rozszczelni się na tyle by kolejna technika już mu zagroziła- wyjaśnił swój naukowy bełkot sprzed chwili.
Widząc twój znak Utsucho zaczął mówić - Spotkajmy się przed bramą wioski, za godzinę, ja i moi koledzy musimy się przyszykować do drogi -
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Shinzō Mumei » 16 sty 2019, o 01:08

Słuchałem ale mało rozumiałem, jedyne co to, to że jak uderzy się kilka razy z jutsu w pudło to może wybuchnąć reszta jakoś nie wiele mi mówiła i póki co nie chciałem o tym wiedzieć, chociaż nie ukrywam że to było ciekawe i trzeba zapamiętać na przyszłość może sam będę chciał wykorzystać to do swoich planów, nigdy nic nie wiadomo. Na szczęście nikt nie wie co to jest, po za tym przecież nikt jak będzie chciał nas okraść to nie uderzy swojego tak zwanego łupu, czy też jeśli jakiś typ będzie miał świadomość tego co to, no to przecież nie będzie chciał tego wysadzić na środku lasu, o ile chciałby tego użyć w takim celu. Podczas rozmowy z samym sobą w głowie, kiwnąłem głową na znak że przyjąłem i spokojnie mogłem wyjść z pokoju rady by udać się do bramy, gdy tylko tam się zjawię rozglądam się za moimi zleceniodawcami, wylegitymowałem się przy bramie, tak by już sobie oszczędzić formalności, poprawiłem nieco naramiennik, po czym zarzuciłem na nowo swój płaszcz na siebie. Szczerze powiedziawszy to trochę tego sprzętu na sobie, oraz ze sobą posiadam, może gdyby nie było to wszystko mi nie zwykle potrzebne, albo przynajmniej wiedziałbym jaka misja mnie czeka, to zabrałbym ze sobą najważniejsze rzeczy... chociaż nieee... nigdy nie wiadomo co się na misji wydarzy, zwłaszcza tak wysokiej rangi.
Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 688
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Nara Rin » wczoraj, o 01:53

Z rozmowy niewiele pojąłeś ale to co udało ci się zrozumieć było najważniejszą informacją i w sumie jedyną jaką potrzebowałeś do misji. Z twoich przemyśleń wynikało, że o wybuch nie musisz się martwić, no przynajmniej do czasu, aż ktoś będzie chciał go spowodować. Wolną godzinę wykorzystałeś na formalności. Ekwipunek miałeś już na lub ze sobą więc nie było potrzeby powrotu do domu.
Równo godzinę po twoim wyjściu z biura wyruszyliście w stronę kusy Według tego co ci powiedzieli droga zajmie wam około tygodnia. Naukowcy jechali trzema wozami, a reaktor znajdował się w środkowym. Do najbliższego postoju zostało sześć godzin, a karawanę trzeba jakoś zabezpieczyć, pytanie się nasuwa jak to zrobisz.
Obrazek
Głos RinRin's ThemeFight ThemePlan Succesfull Theme

Poprowadzę misje rangi D-A, chętnych proszę o kontakt na gg :)

Aktualnie prowadzone misje:
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 22:26
Ranga: Tokubetsu Jōnin

Re: [B] Mumei

Postprzez Shinzō Mumei » wczoraj, o 16:40

Ruszyliśmy, a ja powinienem zająć się jakoś ochroną, zastanawiałem się jak by do tego podejść, niestety nie wpadłem na nic oryginalnego więc po prostu po staro-iwijsku muszę to zrobić a mianowicie wykonać kilka klonów, a dokładniej cztery Iwa Bunshin'y, jednego z nich zamieniam miejscem z samym sobą, resztę rozsyłam dookoła eskortowanych wozów w takiej odległości by mogły wykryć zagrożenie, lub też pomóc przy wozach gdy nastąpi taka potrzeba jednocześnie są w takiej odległości by nie były widoczne. Informacji po zniszczeniu takiego klona może nie dostane ale mogę zostać zaalarmowany jeżeli ten dostrzeże jakieś zagrożenie, mogę usłyszeć odgłosy walki z miejsce w którym znajduje się klon, ja sam idę sobie z tyłu. Inny klon z przodu i reszta lewo prawo, zaś ostatni siedzi na wozie razem z resztą właścicieli reaktora. Dzięki temu zawsze mam kontrole nad tym co się dzieje z każdej strony, a nawet z góry, no, tylko dołu nie kontroluję.
10 000- 4x50= 9 800
5 klonów każdy po 100 chakry


Spoiler:

Theme
All In Fighting Theme
Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
Chcesz misję D lub C? Napisz do mnie na gg :3
Na sobie
Spoiler:

Pod płaszczem
Spoiler:

Na rękach
Spoiler:
 
Posty: 688
Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 02:12
Ranga: Jōnin


Powrót do Ranga B

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron